Jedinečná kávová edice. Jen u nás! Vyberte si z různých motivů.

Výherci křížovky z jarního čísla časopisu KNIHCENTRUM revue

archiv revue
Správně vyluštěnou tajenku křížovky, kterou jsme otiskli v časopise Knihcentrum revue č. 7, nám do redakce měli posílat fandové luštění do 31. 8. 2015. Ti, kteří správně vyluštili tajenku křížovky a byli 30. v pořadí, získávají knihu Business etiketa a komunikace.
Správně vyluštěnou tajenku křížovky, kterou jsme otiskli v časopise Knihcentrum revue č. 7, nám do redakce měli posílat fandové luštění do 31. 8. 2015. Ti, kteří správně vyluštili tajenku křížovky a byli 30. v pořadí, získávají knihu Business etiketa a komunikace.

Blahopřejeme a přejeme příjemné chvíle strávené dalším luštěním křížovek.

Správné znění tajenky

Knihy nemají být nábytkem, který by zdobil dům. Mají být potravou, která živí ducha.

Seznam
výherců:


1. Petra Šimonková, Šluknov
2. Otakar Kraft, Petřvald
3. Prokop Jiran, Nepomuk
4. Blanka Stárková, Králův Háj
5. Marie Křoustková, Jihlava
6. Karel Pražák, Zlín
7. František Kudela, Brno
8. Ondřej Kurka, Ostrava – Zábřeh
9. Jarmila Zelenková, Staré Město pod Landštejnem
10. Vlasta Šrubařová, Studénka
11. Marie Henzlová, Louny
12. Hana Richterová, Rousínov
13. Lenka Horáková, Vrdy
14. Marie Dostálová, Loučany 
Nenechte si uniknout zajímavé články!
Informace o nových článcích, soutěžích, knihách a akcích Vám rádi pošleme e-mailem.
Líbí se Vám tento článek? Sdílejte jej s přáteli.

Nejnovější články

Toužíte najít klíče ke zdraví a zjistit, v čem se skrývá tajemství zdravého a vyživeného těla? Pak je pro vás kniha 77 tipů pro zdravá střeva tou pravou.
Vyhrajte thriller, který je osvěžujícím způsobem jiný. Děj se odehrává během několika hodin a má několik paralelních dějových linií. Zajímavé exkurzy do tématu mimické rezonance jsou důmyslně zakomponovány do děje a nijak neubírají příběhu na napětí.
Prémiový obsah
číst více
Není snadné vybrat z nepřeberného množství knih, které každý měsíc vycházejí, ty nejlepší. A ne každému se líbí to samé. My jsme se opět snažili vytipovat novinky, které by mohly zaujmout co nejvíce čtenářů.