Jedinečná kávová edice. Jen u nás! Vyberte si z různých motivů.

Přijďte si pro rozvrh s násobilkou zdarma

archiv revue
KNIHCENTRUM.cz zpříjemní školákům zahájení školního roku.

Letní prázdniny uběhly jako voda a školáky a jejich rodiče čekají školní povinnosti. Abyste byli vždy v obraze, na jaký předmět se připravit, zastavte se u nás pro bezva rozvrh. Na druhé straně najdete i malou násobilku.


Tento dárek získáte v kamenných prodejnách KNIHCENTRUM.cz při nákupu dětského sortimentu a učebnic.

 

Akce platí od 24. 8. 2020 do rozdání zásob.

 

Pravidla a podmínky akce Rozvrh zdarma:

1.ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1.   KNIHCENTRUM.CZ s. r. o., se sídlem Smetanovo náměstí 222/8, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, IČ: 27854507, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 31781 (dále jen organizátor), organizuje v období od 24. 8. 2020 do rozdání zásob marketingovou akci pod názvem Rozvrh zdarma (dále jen marketingová akce) a tímto stanoví pravidla a podmínky marketingové akce.

2. ZÁKLADNÍ PODMÍNKY MARKETINGOVÉ AKCE

2.1. Pokud v období od 24. 8. 2020 do rozdání zásob zákazník, který je fyzická osoba starší 18 let s trvalým pobytem na území České republiky, nakoupí v některé z kamenných prodejen KNIHCENTRUM.cz dětský sortiment, získá zdarma rozvrh hodin.

2.2. Tato marketingová akce platí pro nákup v kamenných prodejnách KNIHCENTRUM.cz v daném období. Marketingová akce neplatí na nákup jakéhokoliv produktu nebo elektronického dárkového poukazu na e-shopu KNIHCENTRUM.cz. Nákup zboží v prodejně musí být realizován od 24. 8. 2020 do rozdání zásob.

2.3. Tato marketingová akce probíhá pouze v kamenných prodejnách KNIHCENTRUM.cz a nijak se nevztahuje na e-shop KNIHCENTRUM.cz. Každá z prodejen si vyhrazuje právo na vlastní přizpůsobení pravidel.

2.5. Tato marketingová akce běží zároveň s obchodními podmínkami www.KNIHCENTRUM.cz.

3. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

3.1. Organizátor není zodpovědný za technické chyby a omyly vzniklé v průběhu marketingové akce.

3.2. Organizátor si vyhrazuje právo na změnu pravidel, délku trvání, jakož i na zrušení marketingové akce jednostranně a z jakéhokoliv důvodu.

3.3. Organizátor má právo jednostranně vyřadit zákazníka z marketingové akce v případě podezření z porušení pravidel marketingové akce nebo použití neregulérních postupů. V případě vyloučení zákazníka z marketingové akce nemá takový zákazník právo na slevu a na úhradu nákladů, nebo škody, které by mu mohly vzniknout.

3.4. Organizátor marketingové akce není zodpovědný za škody na majetku, na lidech, na věcech, dále za zdravotní újmy způsobené získáním slevy. 

3.5. Tyto podmínky nejsou závaznou nabídkou ani veřejnou nabídkou k uzavření smlouvy.

3.6. Tato pravidla marketingové akce nabývají účinnost dnem jejich vyhlášení.

Ostrava 21. 8. 2020

Nenechte si uniknout zajímavé články!
Informace o nových článcích, soutěžích, knihách a akcích Vám rádi pošleme e-mailem.
Líbí se Vám tento článek? Sdílejte jej s přáteli.

Nejnovější články

Není snadné vybrat z nepřeberného množství knih, které každý měsíc vycházejí, ty nejlepší. A ne každému se líbí to samé. My jsme se opět snažili vytipovat novinky, které by mohly zaujmout co nejvíce čtenářů.
Vyhrajte thriller, který je osvěžujícím způsobem jiný. Děj se odehrává během několika hodin a má několik paralelních dějových linií. Zajímavé exkurzy do tématu mimické rezonance jsou důmyslně zakomponovány do děje a nijak neubírají příběhu na napětí.
Prémiový obsah
číst více
Druhá kniha nebývale uchopeného cestopisu slovenské sinologičky Dominiky Sakmárové mě opět položila na lopatky, v tom nejlepším slova smyslu.