Jedinečná kávová edice. Jen u nás! Vyberte si z různých motivů.

NOVOROČNÍ VÝPRODEJ

archiv revue
Novoroční výprodej na KNIHCENTRUM.CZ již odstartoval! Koukněte se na nabídku se slevami až 50 %. Pozor, počet kusů je omezen.

Milujete povánoční výprodeje knih? My ano! Máme totiž další super čtení se slevami až 50 %. Vybírejte rychle, protože knihy mizí před očima. Máme totiž omezený počet kusů.

Tak honem, pospěšte si, ať vám knihu někdo „nevyfoukne“.


Veškeré produkty, které jsou zařazeny do této marketingové akce naleznete zde:

https://www.knihcentrum.cz/Knihy/vyprodej-poslednich-kusu-knih

Akce platí do rozdání zásob, nejdéle však do 31. 1. 2018. Akce se řídí pravidly a podmínkami marketingové akce.




Pravidla a podmínky marketingové akce:

1.ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. KNIHCENTRUM.CZ s. r. o., se sídlem Smetanovo náměstí 222/8, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, IČ: 27854507, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 31781 (dále jen organizátor), organizuje v termínu od 4. 1. 2018 do 31. 1. 2018 marketingovou akci pod názvem Novoroční výprodej (dále jen marketingová akce) a tímto stanoví pravidla a podmínky uvedené akce, které naleznete zde:
www.knihcentrum.cz/novorocni-vyprodej

2. ZÁKLADNÍ PODMÍNKY MARKETINGOVÉ AKCE

2.1. Tato marketingová akce platí na e-shopu www.KNIHCENTRUM.cz v daném období. Veškeré produkty, které jsou zařazeny do této marketingové akce naleznete zde: https://www.knihcentrum.cz/Knihy/vyprodej-poslednich-kusu-knih

2.2. Slevy mohou být až do výše 50 % oproti MOC produktu. Jedná se o poslední kusy knih, tudíž nemusí být všechny produkty zařazené do akce skladem, protože byly již předchozím zákazníkem objednány. Akce platí do rozdání zásob.

3. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

3.1. Organizátor není zodpovědný za technické chyby a omyly vzniklé v průběhu marketingové akce.

3.2. Organizátor si vyhrazuje právo na změnu pravidel, délku trvání, jakož i na zrušení marketingové akce jednostranně a z jakéhokoliv důvodu.

3.3. Organizátor má právo jednostranně vyřadit zákazníka z marketingové akce v případě podezření z porušení pravidel marketingové akce nebo použití neregulérních postupů. V případě vyloučení zákazníka z marketingové akce nemá takový zákazník právo na úhradu nákladů, nebo škody, které by mu mohly vzniknout.

3.4. Organizátor marketingové akce není zodpovědný za škody na majetku, na lidech, na věcech, dále za zdravotní újmy způsobené získáním zboží zařazeného do marketingové akce.

3.5. Organizátor marketingové akce není zodpovědný za správnost zařazeného zboží do marketingové akce.

3.6. Zákazníci vyslovují svůj úplný a bezpodmínečný souhlas s těmito pravidly a zároveň berou na vědomí, že na získání knihy se slevou zařazené do marketingové akce nevzniká právní nárok, nelze ji vyměnit za peníze, kniha je neměnná a nevratná, ani není možné ji nahradit jinou knihou, dárkem a/nebo poukázkou a zároveň není určena k dalšímu prodeji.

3.7. Tyto podmínky nejsou závaznou nabídkou ani veřejnou nabídkou k uzavření smlouvy.

3.8. Tato pravidla marketingové akce nabývají účinnost dnem jejich vyhlášení.

Ostrava 4. 1. 2018
Nenechte si uniknout zajímavé články!
Informace o nových článcích, soutěžích, knihách a akcích Vám rádi pošleme e-mailem.
Líbí se Vám tento článek? Sdílejte jej s přáteli.

Nejnovější články

Toužíte najít klíče ke zdraví a zjistit, v čem se skrývá tajemství zdravého a vyživeného těla? Pak je pro vás kniha 77 tipů pro zdravá střeva tou pravou.
Vyhrajte thriller, který je osvěžujícím způsobem jiný. Děj se odehrává během několika hodin a má několik paralelních dějových linií. Zajímavé exkurzy do tématu mimické rezonance jsou důmyslně zakomponovány do děje a nijak neubírají příběhu na napětí.
Prémiový obsah
číst více
Není snadné vybrat z nepřeberného množství knih, které každý měsíc vycházejí, ty nejlepší. A ne každému se líbí to samé. My jsme se opět snažili vytipovat novinky, které by mohly zaujmout co nejvíce čtenářů.